Hard Island 2018

Hard Island 2018

Wyspa Pag, Chorwacja
2-5.07.2018 (pobyt w Chorwacji 30.06-7.07.2018)
Line up

Plan wyjazdu

Wyjazd na Hard Island jest inny niż pozostałe. To tylko od Was zależy, jak spędzicie czas w Chorwacji. Możecie całodobowo imprezować na terenie festiwalu, pobliskich klubach lub swoich apartamentach. Równie dobrze w wolnych chwilach możecie wylegiwać się na plaży, patrzeć na błękitną wodę, górskie szczyty i korzystać z 30-stopniowej temperatury (w lato nigdy tam nie pada i nawet w nocy jest ponad 20 stopni). Nie jesteście ograniczeni terenem festiwalu. Jeżeli tylko zechcecie, równie dobrze możecie wypożyczyć skuter (wodny też) i objechać nim całą Novalję. Wyspa Pag to miejsce, w którym skutecznie odetniecie się od zwykłego życia, a przy okazji otoczycie naszą ulubioną muzyką. To miejsce, w którym nie da się nudzić, bo atrakcji jest tyle, że niewiele osób dałoby radę zaliczyć je wszystkie. Narty wodne, skok na bungee czy wypożyczenie łódki i wycieczka na pobliskie, bezludne wyspy? Żaden problem! Hard Island to również doskonała okazja by poznać nowych ludzi, z którymi na pewno znajdziesz nić porozumienia. W końcu wszystkich uczestników naszego wyjazdu łączy wspólna pasja.

Wyjazd z Katowic, spod Spodka, z parkingu od strony Ronda gen. Jerzego Ziętka. Zbiórka 29.06.2018 o godzinie 20:35. Link do mapki

(W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość specjalnego dostosowania trasy i miejsca zbiórki)

Na miejsce dojedziemy dwa dni przed otwarciem samego festiwalu tak, aby przed rozpoczęciem zabawy zdążyć się rozpakować, odpocząć po podróży i zapoznać z wyspą Pag. Warto zauważyć, że autokar przypłynie na nią promem, co stanowi dodatkową atrakcję. Następnie czeka nas klubowe pre-party, dwa dni intensywnego imprezowania (teren festiwalu jest otwarty w godzinach 15-20 i 22-6), after Hard Island oraz kolejne dwa dni na odpoczynek. W tym roku wszyscy uczestnicy naszego wyjazdu otrzymają opaskę „The Full Experience” co oznacza, że jeżeli organizatorzy znowu przygotują niespodziewaną imprezę ostatniego dnia, będziemy mieli na nią swobodny wstęp (a tak pewnie się stanie ;)).

Gdyby jeszcze było malo atrakcji, niezależnie od głównego festiwalu organizowane są Boat Parties, czyli słynne imprezy na statku. Zdecydowanie polecamy wybrać się przynajmniej na jedną z nich, bo to naprawdę niesamowite przeżycie. Jeżeli ktoś nie jest przekonany, wystarczy spojrzeć na filmiki i zdjęcia z zeszłorocznej edycji Hard Island. Na pewno nie będziecie żałować wydanych pieniędzy. Póki co organizator jeszcze nie zdradził line upu i tematów łódek, ale zostaną one ogłoszone w późniejszym czasie. Koszt biletu na każde Boat Party to dodatkowe 150 zł do ceny wyjazdu (najpóźniej razem z ostatnią ratą). Chęć jej wykupienia należy dopisać w komentarzu do zgłoszenia na wyjazd lub napisać do nas w późniejszym czasie. Lepiej zrobić to jednak od razu, bo imprezy na statkach bardzo szybko się wyprzedają.

W dniu wolnym od festiwalu planujemy również wycieczkę do Parku Narodowego Jezior Plitwickich. Będzie ona opcjonalna i nie jest dodatkowo płatna. Więcej szczegółów podamy wkrótce.

W podróż powrotną wyruszamy późnym wieczorem 6.07.2018 tak, aby większość drogi przejechać w nocy i być na miejscu w godzinach popołudniowych.

Zakwaterowanie

Wszyscy uczestnicy naszego wyjazdu będą mieszkali w kompleksie dwóch budynków stojących zaraz koło siebie. Są one podzielone na oddzielne apartamenty (w praktyce są to zupełnie niezależne mieszkania). Każdy apartament pomieści 5/6 osób i jest podzielony na 2-osobowe pokoje z pojedynczymi lub podwójnymi łóżkami. W każdym apartamencie znajduje się łazienka, lodówka i aneks kuchenny, więc nie ma problemu z samodzielnym przygotowywaniem posiłków. Możecie również liczyć na bliski dostęp do morza oraz niesamowite widoki z okna.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Płatności

Cena wyjazdu wraz z biletem: 1649 zł

W jej skład wchodzi:

– przejazd w dwie strony imprezowym autokarem
– bilet na cztery dni festiwalu (cały pobyt na wyspie trwa 7 dni)
– zakwaterowanie w prywatnych apartamentach specjalnie dla uczestników naszego wyjazdu.
– podstawowe ubezpieczenie

Możliwość płatności ratalnej:

  • I rata: 349 zł – warunek dopisania do listy uczestników
  • II rata: 400 zł – najpóźniej do 13.02.2018
  • III rata: 300 zł – najpóźniej do 13.03.2018
  • IV rata: 300 zł – najpóźniej do 13.04.2018
  • V rata: 300 zł – najpóźniej do 13.05.2018

Zachęcamy jednak aby nie czekać z płatnością poszczególnych rat do ostatniej chwili. Radzimy również się spieszyć z przesłaniem zgłoszenia, bo zainteresowanie Hard Island jest ogromne.

Terminy dla osób zgłoszonych w późniejszym czasie są ustalane indywidualnie. Dopisanie do listy po wpłacie I raty. Podane raty można rozbijać na mniejsze – ważne żeby określona kwota była wpłacona do ostatecznego terminu danej płatności. Istnieje też możliwość płatności całej należności od razu. W przypadku rezygnacji wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.

Koszty dodatkowe:
– 30 EUR kaucji zwrotnej przy wymeldowaniu z apartamentu
– opcjonalne 35 EUR za tygodniowy bilet na komunikację miejską w Novalji. Nie jest on konieczny, ale zdecydowanie polecamy transoprt autobusowy, bo jest on najwygodniejszą opcją.

Zgłoszenia należy kierować poprzez poniższy formularz. Istnieje możliwość przesłania jednego zgłoszenia dla kilku osób, ale należy wtedy podać imiona i nazwiska każdego uczestnika w komentarzu.
W odpowiedzi na zgłoszenie zostanie przesłane mailowe potwierdzenie z danymi do przelewu zaliczki oraz późniejszych wpłat. W razie jej braku przez 24 godziny prosimy się nie denerwować, a po prostu sprawdzić folder ze spamem lub do nas napisać.

Dokładne informacje organizacyjne zostaną przekazane mailowo zapisanym osobom około trzech dni przed wyjazdem.
Na wszelkie dodatkowe pytania z przyjemnością odpowiemy.

Wydarzenie na Facebooku