Decibel Outdoor 2023

Wydarzenie
Decibel Outdoor 2023

Lokalizacja
Beekse Bergen, Hilvarenbeek (NL)

Data
18-20.08.2023

Trasa
Katowice, Wrocław

Opis wyjazdu

Ponad 50 tysięcy osób, 30 scen, 3 dni, 300+ artystów, 20. edycja, 2 główne sceny grające do 1:00 w nocy i łącznie 4 endshow – to właśnie Decibel, czyli pod względem rozmachu drugi hardstyle’owy festiwal na świecie, a dla wielu osób pierwszy pod względem klimatu. Teren festiwalowy będzie otwarty przez wszystkie 3 dni, a w tym roku dodatkowo piątkowa impreza została wydłużona o 3 godziny. Do tego legendarny camping, który nigdy nie śpi!

Cena
1499 zł

W jej skład wchodzi:

  • bilet na trzy dni festiwalu
  • przejazd w dwie strony imprezowym autokarem
  • ubezpieczenie NNW
  • zestaw bonusów

Plan wyjazdu:

  • Katowice: Spodek, parking od strony Ronda gen. Jerzego Ziętka. Zbiórka 17.08.2023 o godzinie 17:00. Link do mapki
  • Wrocław: zatoczka autobusowa koło wejścia na dworzec PKP od strony ulicy Suchej. Zbiórka 17.08.2023 o godzinie 20:00.

(W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość specjalnego dostosowania trasy i miejsca zbiórki)

Wyjazd na cały weekend. Krótko przed dojazdem na miejsce przewidziany jest postój w holenderskim supermarkecie tak, aby uczestnicy mogli uzupełnić zapasy przed imprezą i kupić rzeczy o krótszym terminie przydatności do spożycia. Resztę żywności można wziąć z Polski. Na miejsce dojedziemy przed otwarciem campingu żebyśmy mogli zająć na nim najlepsze miejsca. W drogę powrotną wyruszamy po zakończeniu niedzielnej imprezy, dlatego do Polski dotrzemy po południu w poniedziałek.

Możliwość płatności ratalnej

0 rata: 250 zł – warunek dopisania do listy uczestników
I rata: 870 zł – najpóźniej do 13.05.2023
II rata: 379 zł – najpóźniej do 15.08.2023

Terminy dla osób zgłoszonych w późniejszym czasie są ustalane indywidualnie. Dopisanie do listy po wpłacie zaliczki. Podane raty można rozbijać na mniejsze – ważne żeby określona kwota była wpłacona do ostatecznego terminu danej płatności. W przypadku rezygnacji wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.

Zgłoszenia należy kierować poprzez poniższy formularz. Istnieje możliwość przesłania jednego zgłoszenia dla kilku osób, ale należy wtedy podać imiona i nazwiska każdego uczestnika w komentarzu. W odpowiedzi na zgłoszenie zostanie przesłana mailowa wiadomość potwierdzająca wraz z danymi do przelewu. W razie jej braku przez 24 godziny prosimy sprawdzić folder ze spamem/ofertami lub do nas napisać. Odpowiadamy na każde zgłoszenie, nawet jeżeli nie ma już miejsc. Wyjazd najprawdopodobniej się wyprzeda, dlatego lepiej nie czekać zbyt długo z decyzją.

Dokładne informacje organizacyjne zostaną przekazane mailowo zapisanym osobom około dwa dni przed wyjazdem.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Waszej dyspozycji.

FAQ

1. Czy trzeba zabrać ze sobą namiot?

– Tak, namioty należy mieć własne. Najlepiej wziąć jeden na 2 lub więcej osób. Istnieje też możliwość zakupu 2-osobowego namiotu na miejscu za około 150 EUR.

2. Ile pieniędzy ze sobą zabrać?

– To dość indywidualna kwestia i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Ten tekst powinien jednak pomóc w zaplanowaniu wydatków.

3. Czy bilety są rozsyłane mailowo?

– Nie, bilety zostaną rozdane już w autobusie, dlatego nie musicie się nimi wcześniej martwić.

4. To mój pierwszy wyjazd i jadę sam. Czy odnajdę się w towarzystwie?

– Jasne! Na filmikach, zdjęciach i naszej grupie na Facebooku ludzie częściej jeżdżący wyglądają na zgraną ekipę, ale to nie znaczy, że są zamknięci na nowe osoby. Właśnie po to są nasze wyjazdy, żeby jechać wspólnie z ludźmi mającymi te same zainteresowania. Jak to ktoś kiedyś napisał „Po godzinie będziesz się czuł jakbyś znał wszystkich od lat.” Nie ma się czego bać, a wszyscy kiedyś też tak zaczynali.

Polecamy też zapoznać się z naszym Poradnikiem weekendowego wojownika oraz Poradnikiem weekendowej wojowniczki, bo stanowią one swoiste kompendium wiedzy dla wszystkich letnich festiwali i zdecydowanie pomogą w odpowiednim przygotowaniu do wyjazdu.

Wydarzenie na Facebooku