Dominator 2023

Wydarzenie
Dominator 2023

Lokalizacja
E3 Strand, Eersel (NL)

Data
14-15.07.2023

Trasa
Kraków, Katowice, Wrocław

Opis wyjazdu

Dominator to największy na świecie hardcore’owy festiwal, który co roku przyciąga aż 55 tysięcy odwiedzających, a na 8 scenach można usłyszeć około 150 artystów! W dodatku od zeszłego roku zyskał pole namiotowe i piątkowe pre-party oraz afterparty, co pozwoli nam się bawić przez cały weekend. Tak duży rozmach sprawia, że fani każdej odmiany Hardcore’u i najmocniejszego Rawu na pewno znajdą tam coś dla siebie. Nic więc dziwnego, że co roku jeździmy tam z największą polską ekipą. Więcej o festiwalu w szerszym opisie.

Cena
1230 zł 1199 zł

UWAGA: W tym roku Dominator bardzo promuje swoich zagranicznych partnerów i w międzyczasie specjalnie dla nich obniżył cenę biletów o 5 EUR, dzięki czemu mogliśmy zmniejszyć całkowity koszt wyjazdu.

Plan wyjazdu:

  • Kraków: zatoczka autobusowa na ul. Pawiej, pod Galerią Krakowską. Zbiórka 13.07.2023 o godzinie 14:45.
  • Katowice: Spodek, parking od strony al. Korfantego. Zbiórka 13.07.2023 o godzinie 16:30.
  • Wrocław: zatoczka autobusowa koło wejścia na dworzec PKP od strony ulicy Suchej. Zbiórka 13.07.2023 o godzinie 19:30.

(W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość specjalnego dostosowania trasy i miejsca zbiórki)

Przed przyjazdem jest przewidziany postój w supermarkecie. W drogę powrotną wyruszamy po zakończeniu sobotniej imprezy, dlatego do Polski dotrzemy w niedzielne popołudnie (16.07.2023).

Możliwość płatności ratalnej:

  • 0 rata: 250 zł – warunek dopisania do listy uczestników
  • I rata: 630 zł – najpóźniej do 13.05.2023
  • II rata: 319 zł – najpóźniej do 30.06.2023

Terminy dla osób zgłoszonych w późniejszym czasie są ustalane indywidualnie. Dopisanie do listy następuje tylko po zaksięgowaniu wpłaty. Podane raty można rozbijać na mniejsze – ważne żeby określona kwota była wpłacona do ostatecznego terminu danej płatności. W przypadku rezygnacji wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.

Zgłoszenia należy kierować poprzez formularz obok. Istnieje możliwość przesłania jednego zgłoszenia dla kilku osób, ale należy wtedy podać imiona i nazwiska każdego uczestnika w komentarzu. W odpowiedzi na zgłoszenie zostanie przesłana mailowa wiadomość potwierdzająca wraz z danymi do przelewu. W razie jej braku przez 24 godziny prosimy sprawdzić folder ze spamem/ofertami lub do nas napisać. Odpowiadamy na każde zgłoszenie, nawet jeżeli nie ma już miejsc. Wyjazd co roku się wyprzedaje, dlatego lepiej nie czekać zbyt długo z decyzją.

Dokładne informacje organizacyjne zostaną przekazane mailowo zapisanym osobom około dwa dni przed wyjazdem.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

Wydarzenie na Facebooku