Hard Island 2019
Hard Island 2019
Wyspa Pag, Chorwacja
7-11.07.2019 (pobyt w Chorwacji 06.07-12.07.2018)
Line up
Plan wyjazdu
Wyjazd na Hard Island jest inny niż pozostałe. To tylko od Was zależy, jak spędzicie czas w Chorwacji. Możecie całodobowo imprezować na terenie festiwalu, pobliskich klubach lub swoich apartamentach. Równie dobrze w wolnych chwilach możecie wylegiwać się na plaży, patrzeć na błękitną wodę, górskie szczyty i korzystać z 30-stopniowej temperatury (w lato rzadko tam pada i nawet w nocy jest ponad 20 stopni). Nie jesteście ograniczeni terenem festiwalu. Jeżeli tylko zechcecie, równie dobrze możecie wypożyczyć skuter (wodny też) i objechać nim całą Novalję. Wyspa Pag to miejsce, w którym skutecznie odetniecie się od zwykłego życia, a przy okazji otoczycie naszą ulubioną muzyką. To miejsce, w którym nie da się nudzić, bo atrakcji jest tyle, że niewiele osób dałoby radę zaliczyć je wszystkie. Narty wodne, skok na bungee czy wypożyczenie łódki i wycieczka na pobliskie, bezludne wyspy? Żaden problem! Hard Island to również doskonała okazja by poznać nowych ludzi, z którymi na pewno znajdziesz nić porozumienia. W końcu wszystkich uczestników naszego wyjazdu łączy wspólna pasja.
Wyjazd z Katowic, spod Spodka, z parkingu od strony Ronda gen. Jerzego Ziętka. Zbiórka 05.07.2019 o godzinie 20:35. Link do mapki
(W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość specjalnego dostosowania trasy i miejsca zbiórki)
Na miejsce dojedziemy dwa dni przed otwarciem samego festiwalu tak, aby przed rozpoczęciem zabawy zdążyć się rozpakować, odpocząć po podróży i zapoznać z wyspą Pag. Następnie czeka nas klubowe pre-party, trzy dni intensywnego imprezowania (teren festiwalu jest otwarty w godzinach 15-20 i 22-6), after Hard Island oraz kolejne dwa dni na odpoczynek.
Gdyby jeszcze było mało atrakcji, niezależnie od głównego festiwalu organizowane są Boat Parties, czyli słynne imprezy na statku. Zdecydowanie polecamy wybrać się przynajmniej na jedną z nich, bo to naprawdę niesamowite przeżycie. Jeżeli ktoś nie jest przekonany, wystarczy spojrzeć na filmiki i zdjęcia z zeszłorocznej edycji Hard Island. Na pewno nie będziecie żałować wydanych pieniędzy. Póki co organizator jeszcze nie zdradził line upu i tematów łódek, ale zostaną one ogłoszone w późniejszym czasie. Koszt biletu na każde Boat Party to dodatkowe 150 zł do ceny wyjazdu (najpóźniej razem z ostatnią ratą). Chęć jej wykupienia należy dopisać w komentarzu do zgłoszenia na wyjazd lub napisać do nas w późniejszym czasie. Lepiej zrobić to jednak od razu, bo imprezy na statkach bardzo szybko się wyprzedają.
W dniu wolnym od festiwalu odbędzie się również wycieczka do Parku Narodowego Krka, który słynie z bajkowych wodospadów i malowniczych tras spacerowych. Będzie ona opcjonalna i nie jest dodatkowo płatna – należy samodzielnie opłacić jedynie bilet wstępu do parku. Więcej szczegółów podamy wkrótce.
W podróż powrotną wyruszamy późnym wieczorem 12.07.2019 tak, aby większość drogi przejechać w nocy i być na miejscu w godzinach popołudniowych.
Zakwaterowanie
Wszyscy uczestnicy naszego wyjazdu będą mieszkali w piętrowych domach. Są one podzielone na niezależne apartamenty, a każdy z nich pomieści 4-6 osób i jest podzielony na 2-osobowe pokoje z pojedynczymi lub podwójnymi łóżkami. W każdym apartamencie znajduje się łazienka, lodówka, taras i aneks kuchenny, więc nie ma problemu z samodzielnym przygotowywaniem posiłków. Możecie również liczyć na bliski dostęp do morza oraz niesamowite widoki z okna.
Płatności
Cena wyjazdu wraz z biletem: 1699 zł
W jej skład wchodzi:
– przejazd w dwie strony imprezowym autokarem
– bilet na Hard Island
– zakwaterowanie w prywatnych apartamentach specjalnie dla uczestników naszego wyjazdu.
– podstawowe ubezpieczenie
Każdy z uczestników otrzyma też zestaw naszych bonusów.
Możliwość płatności ratalnej:
- I rata: 399 zł – warunek dopisania do listy uczestników
- II rata: 400 zł – najpóźniej do 13.02.2019
- III rata: 300 zł – najpóźniej do 13.03.2019
- IV rata: 300 zł – najpóźniej do 13.04.2019
- V rata: 300 zł – najpóźniej do 13.05.2019
Zachęcamy jednak aby nie czekać z płatnością poszczególnych rat do ostatniej chwili. Radzimy również jak najszybciej dokonać rezerwacji, bo zainteresowanie Hard Island jest ogromne i wyjazd co roku się wyprzedaje.
Koszty dodatkowe:
– 30 EUR kaucji zwrotnej przy wymeldowaniu z apartamentu
– opcjonalne 35 EUR za tygodniowy bilet na komunikację miejską w Novalji. Nie jest on konieczny, ale zdecydowanie polecamy transport autobusowy, bo jest on najwygodniejszą opcją. Bilet można zakupić na miejscu lub wcześniej zamówić go przez nas.
Zgłoszenia należy kierować poprzez poniższy formularz. Istnieje możliwość przesłania jednego zgłoszenia dla kilku osób, ale należy wtedy podać imiona i nazwiska każdego uczestnika w komentarzu.
W odpowiedzi na zgłoszenie zostanie przesłane mailowe potwierdzenie z danymi do przelewu zaliczki oraz późniejszych wpłat. W razie jej braku przez 24 godziny prosimy się nie denerwować, a po prostu sprawdzić folder ze spamem lub do nas napisać.
Dokładne informacje organizacyjne zostaną przekazane mailowo zapisanym osobom około trzech dni przed wyjazdem.
Na wszelkie dodatkowe pytania z przyjemnością odpowiemy.
Przesyłając zgłoszenie akceptujesz Regulamin oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez HardTripy z siedzibą w Warszawie, w celu realizacji usług na zasadach określonych w Regulaminie. Wyrażona zgoda ma charakter dobrowolny i może zostać odwołana w każdym czasie.