Intents Festival 2019
Intents Festival 2019
Oisterwijk, Holandia
31.05-2.06.2019
Plan wyjazdu
Trasa – Katowice i Wrocław
Wyjazd z Katowic, spod Spodka, z parkingu od strony Ronda gen. Jerzego Ziętka. Zbiórka 30.05.2019 o godzinie 20:45. Link do mapki
Przejazd przez Wrocław: zbiórka 30.05.2019 o godzinie 23:30 w zatoczce autobusowej koło wejścia na dworzec PKP od strony ulicy Suchej. Dokładny adres: ul. Sucha 15. Link do mapki
Trasa – Warszawa, Łódź
Wyjazd rusza z Warszawy, z parkingu pod Pałacem Kultury i Nauki, od strony Kinoteki. Bardzo blisko Dworca Centralnego i Metra Centrum. Zbiórka 30.05.2019 o 18.45. Link do mapki
Przejazd przez Łódź: Zbiórka na dworcu Łódź Kaliska o 20:40 dnia 30.05.2019. Przystanek DW. Łódź Kaliska na ulicy Karolewskiej – pod wiaduktem przed wejściem do głównego budynku dworca PKP. Link do mapki
(W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość specjalnego dostosowania trasy i miejsca zbiórki)
Wyjazd na cały weekend. Krótko przed dojazdem na miejsce przewidziany jest postój w holenderskim supermarkecie tak, aby uczestnicy mogli uzupełnić zapasy przed imprezą i kupić rzeczy o krótszym terminie przydatności do spożycia. Resztę żywności można wziąć z Polski.
Płatności
Cena:
980 zł
W skład wyjazdu wchodzi:
– bilet na trzy dni festiwalu
– przejazd w dwie strony
– miejsce na polu namiotowym
Dodatkowo każdy uczestnik dostanie od nas zestaw bonusów.
Możliwość płatności ratalnej:
- 0 rata: 200 zł – warunek dopisania do listy uczestników
- I rata: 490 zł – najpóźniej do 13.02.2019
- II rata: 290 zł – najpóźniej do 13.05.2019
Terminy dla osób zgłoszonych w późniejszym czasie są ustalane indywidualnie. Dopisanie do listy po wpłacie zaliczki. Podane raty można rozbijać na mniejsze – ważne żeby określona kwota była wpłacona do ostatecznego terminu danej płatności. W przypadku rezygnacji wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.
Zgłoszenia należy kierować poprzez poniższy formularz. Istnieje możliwość przesłania jednego zgłoszenia dla kilku osób, ale należy wtedy podać imiona i nazwiska każdego uczestnika w komentarzu. W odpowiedzi na zgłoszenie zostanie przesłana mailowa wiadomość potwierdzająca wraz z danymi do przelewu. W razie jej braku przez 24 godziny prosimy sprawdzić folder ze spamem/ofertami lub do nas napisać. Odpowiadamy na każde zgłoszenie, nawet jeżeli nie ma już miejsc. Wyjazd najprawdopodobniej się wyprzeda, dlatego lepiej nie czekać zbyt długo z decyzją.
Dokładne informacje organizacyjne zostaną przekazane mailowo zapisanym osobom około trzech dni przed wyjazdem.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Waszej dyspozycji.
FAQ
1. Czy trzeba zabrać ze sobą namiot?
– Tak, namioty należy mieć własne. Najlepiej wziąć jeden na 2 lub więcej osób. Istnieje też możliwość zakupu 2-osobowego namiotu na miejscu za około 120 EUR.
2. Ile pieniędzy ze sobą zabrać?
– To dość indywidualna kwestia i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Ten tekst powinien jednak pomóc w zaplanowaniu wydatków.
3. Czy bilety są rozsyłane mailowo?
– Nie, już wydrukowane bilety rozdamy Wam w busie, więc nie musicie się nimi przejmować.
4. To mój pierwszy wyjazd i jadę sam. Czy odnajdę się w towarzystwie?
– Jasne! Na filmikach, zdjęciach i naszej grupie na Facebooku ludzie częściej jeżdżący wyglądają na zgraną ekipę, ale to nie znaczy, że są zamknięci na nowe osoby. Właśnie po to są nasze wyjazdy, żeby jechać wspólnie z ludźmi mającymi te same zainteresowania. Jak to ktoś kiedyś napisał „Po godzinie będziesz się czuł jakbyś znał wszystkich od lat.” Nie ma się czego bać, a wszyscy kiedyś też tak zaczynali.
Polecamy też zapoznać się z naszym Poradnikiem weekendowego wojownika, bo stanowi on swoiste kompendium wiedzy dla wszystkich letnich festiwali. Zdecydowanie pomoże on w odpowiednim przygotowaniu się do wyjazdu.
Przesyłając zgłoszenie akceptujesz Regulamin oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez HardTripy z siedzibą w Warszawie, w celu realizacji usług na zasadach określonych w Regulaminie. Wyrażona zgoda ma charakter dobrowolny i może zostać odwołana w każdym czasie.